Velikokrat slišim pogovore o raznovrstnih prodanjih akcijah, kot so ponujanja izdelkov na bencinskih servisih in trgovinah - in z njimi povezano pritoževanje.
Ja, je zelo nadležno. Vendar, bi se kdo poskusil postaviti v kožo delavca? Kako se on počuti, ko mu vsaka druga stranka zabrusi nazaj nekaj nesramnega, ker opravlja svoje delo. Da, vem da je nadležno. Če imate na to komentar ga podajte nadrejenim, ki so se tega spomnili, in ne delavcem, ki so to praktično prisiljeni početi.
Prav tako ni potrebno svoje jeze stresati na prodajalce. Lansko poletje sem kot študentka delala v Merkatorju in tako spoznala veliko novih ljudi, ter predvsem začela bolj opazovati njihovo vedenje (in pa v drugih okoliščinah tudi vedenje delavcev do mene kot stranke).
Ker si kot prodajalka v Merkatorju seveda manjvredna od njih in si tam zato, da ustrežeš njihovim muham, se lahko znašajo nad tabo. Vem, da niso vsi prodajalci prijazni in da imaš včasih pač slab dan. Vendar naslednjič, preden blekneš ven nekaj neumnega pomisli, ali je treba tega. Ali moraš človeku, ki opravlja svoje delo, se trudi zaslužiti par evrov za čez mesec, še bolj greniti delovni čas?
Raje dvakrat vdihni, se nasmej, malo poklepetaj in tako nekomu (morda nevede) polepšaj dan. :)
ponedeljek, 13. oktober 2014
Naročite se na:
Objavi komentarje
(
Atom
)
0 komentarji :
Objavite komentar