Pages

Subscribe:

petek, 20. november 2015

AFT'R NEW YORK



V petek, 13. novembra smo se s kolegicama udeležile razstave Aft'r NY slovenske oblikovalke Nine Šušnjara. V Situli smo si tako lahko ogledale njeno novo kolekcijo Kardia, ki je bila predstavljena tudi na newyorškem tednu mode za neodvisne oblikovalce, ki je potekal vzporedno z glavnim tednom mode.

Nina je ena najboljših slovenskih oblikovalk in njene kreacije so nekaj posebnega, vedno pa z dobro zgodbo. Še posebej odkar se je odločila za bolj drzen korak in se predstavila z novo znamko SUSNYARA. Moram priznati, da mi je celoten koncept zelo všeč, v kolekcijo pa sem se zaljubila.  Tudi Nina, s katero smo se imele priložnost fotografirati, je v živo prav tako simpatična kot na fotografijah.Čeprav mi oblikovalske kolekcije ponavadi niso všeč, ker je zame vse preveč odštekano in "čudno", pa mi je ta kolekcija super. Najbolj so mi namreč všeč kreacije, za katere vem da bi jih dejansko nosila - ali pa me pritegnejo tudi unikatni kroji.



 Fotka z Nino, zraven pa sta še prijateljici Pia iz bloga  Joie de vivre and cupcakes in Petra.


Ta mi je noro všeč, še posebej zaradi barvne kombinacije- sivo krilo super paše zraven :)



 Zgornji del je enkraten ;)






Me smo na razstavi uživale, po njej pa smo si privoščile še malce bolj kalorično kosilo in dolg klepet :D. Priporočam! ;)

0 komentarji :

Objavite komentar