Pages

Subscribe:

ponedeljek, 2. februar 2015

New discovery: Baba Kul

V centru Domžal sem odkrila nov, zelo simpatičen butik Baba Kul!

Že nedavno sem opazila, da se je odprl, danes pa sem vstopila, da bi preverila ponudbo. Bila sem pozitivno presenečena. Najprej seveda nisem vedela kam naj gledam, tako da sem se počasi sprehodila čez cel butik in "čekirala" robo (ženska oblačila). Oblačila so super, cene pa primerljive s trgovinami kot so New Yorker in H&M  -  s to razliko, da tu najdeš bolj unikatna oblačila, na zalogi imajo tudi manj kosov. Tako je majica, ki jo kupiš res tvoja, in je ne bo nosilo še pol Ljubljane ;).
Kljub temu da je prostor bolj majhen, ti takoj da prijeten občutek, da si res dobrodošla. Kosi so smiselno razporejeni, nikjer ni prenatrpano + stene so pink :D. Ne manjkajo seveda niti torbice in modni dodatki, pa še popuste imajo. Če ste iz Domžal in okolice vsekakor priporočam nakupovalni "izlet" malo drugače.

Torej, ko sem si vzela premor od učenja, sva se z dragim odpravila na ogled (uspel me je prepričati, da sem šla tja v trenirki in supergah - kar se ne zgodi skoraj nikoli *predvsem superge (: ). Ker ne morem iz svoje kože, sem si kupila kavbojke in zapestnice, Vse je ful Kul :D

Prilagam fotografije, čeprav se malo slabo vidi. Zapestnice še posebej dobro izpadejo! :)




Za nekaj časa sem sicer z večjimi nakupi opravila, vendar se ob naslednjem "prilivu" definitivno vrnem :P

Upam da sem vam dala idejo, več o oblačilih in samem butiku pa najdete na FB strani. :)

0 komentarji :

Objavite komentar