Pages

Subscribe:

četrtek, 5. februar 2015

To love and be in love

Jutri imava s fantom 5. obletnico. Že!? Vse je minilo tako hitro, da včasih komaj verjamem, da sva res že toliko časa skupaj. Po drugi strani pa... glede na to kakšen piki je (večino časa :P), sploh ni tako čudno ;).

Vsekakor hitro mine. Zelo. Še zdaj se spomnim tistih prvih trenutkov... Kako me je vprašal, če bi bila njegova punca... Sprehodi (sredi februarja!) po zmrznjenih makedamskih poteh... In potem vsa ta leta vmes. Sčasoma zaljubljenost preraste v ljubezen. Še vedno pa ostane tisti vznemirljiv občutek ko ga vidiš, ko te preseneti z drobno pozornostjo, ali pa samo je tam, zraven tebe, kamor pravzaprav tudi spada.
Ko sva začela hoditi, sem bila v drugem letniku srednje šole. Bil je moj prvi fant. In ja, tudi jaz si nisem mislila, da bova po tolikem času še vedno skupaj. Vendar... Čeprav sva oba še mlada, sva rada v resni zvezi. Nisva za razna mutenja in one-night stande. In vem, da če nama je uspelo premostiti že veliko stvari, nama jih lahko še več v prihodnosti. Ker sva si na jasnem glede stvari, ki jih želiva. In želiva jih skupaj. 

Še zdaj se spomnim, kako je najboljša prijateljica v prvem letniku srednje šole dobila fanta. Sedeli sva na kavčih kluba, kjer sva takrat plesali, ko mi je povedala da sta skupaj. Vesela sem bila skoraj tako, kot da bi bila jaz tista, ki je dobila fanta! Leto kasneje sva začela midva... In še zdaj sva obe v istih zvezah. Občasno se nasmejiva ob spominu na vznemirljivost te novice, ki je imela takrat tako velik pomen in se spominjava začetkov. Ker so lepi. Ker opaziš, kako drugače si takrat razmišljal. In ker si vesel, da se je vse izteklo tako, kot se je.

Mogoče malce zmeden tok misli? Sorry, po pici in Pepsiju, ter branju nešteto blog objav, sem že čisto zmedena ( + skoraj vsak stavek moram popravljat, ker se zatipkam).

V glavnem, bodite srečni, ljubljeni in zaljubljeni. In četudi kdaj pride kasneje, kot je obljubil, ni to nič hudega (ja, govorim iz lastnih izkušenj, ki sem si jih pridobila dolgo nazaj. HAHA!). Še vedno imata na razpolago vsa ta leta in...  ne vem kaj in. Privoščite si Nutello in uživajte (navsezadnje je World Nutella Day), jaz pa se veselim jutrišnjega dne in sobote, ko me pelje na večerjo. Do takrat pa... Lahko noč :D

Kolaž, ki sem ga naredila ob lanski obletnici


Še ena misel. Be happy to share your time with him/her. Because that's the best you can do. And collect memories. Always ;)

0 komentarji :

Objavite komentar