Pages

Subscribe:

ponedeljek, 21. december 2015

V kraljestvu nakita





 Prejšnjo sredo sem se udeležila delavnice izdelovanja nakita pri Katji Koselj. Namesto na faks sem tako raje zavila v center Ljubljane in poteza se je izkazala za eno najboljših v zadnjem času.
Za Katjo sem seveda že slišala in velikokrat občudovala njene kreacije, nikoli pa še nisem bila v njenem studiu. S Pio sva se tako skupaj odpravili k njej na lov za božičnimi darili.
Najprej naju je pričakala prijazna dobrodošlica - Katja je preprosta in zelo prijazna in najprej je bila na vrsti kavica ter klepet. Po občudovanju nakita pa smo si izbrale darilca, ki smo jih  želele izdelati. Jaz sem se odločila za obesek za ključe, verižico, na koncu pa sem si izbrala še broško. Tako imam 3 darilca, ki bodo krasila mojo smrekico in razveselila bližnje. Ker ne morem iz svoje kože, pa je eno darilce kar zame :P. Zaljubila sem se namreč v medaljon z napisom forever, ki sem ga nato "preoblikovala" v verižico.

Celoten proces je bil zabaven, poln klepeta, spoznavanja novih ljudi in upravljanja s perlami, kleščami, verižicami, ... Po delavnici sem si doma polna motivacije ogledala še video z nasveti za izdelavo ogrlice, ki jo obožujem in komaj čakam, da se lotim izdelave takoj, ko bom imela kaj prostega časa. Poglejte si video z navodili, mogoče navduši tudi vas :).

Domov sem odšla polna motivacije in idej. Komaj čakam naslednjo delavnico, saj se je zagotovo udeležim!
P.S. Za čudovite fotografije je poskrbela Maja Kovač. Hvala Maja! :)

*Delavnice so potekale 9.12.2015. Žal prej nisem uspela objaviti, tako da bolje pozno kot nikoli :)
 

2 komentarji :

Kraljestvo nakita pravi ...

Oooo hvala za objavo :)
Upam, da so bili darilc veseli!
Vabljena še kdaj ;)

Butterfly pravi ...

Z veseljem, res je bilo super :)

jaa, zelo veseli, sem zadela z vsemi :)

Objavite komentar