Pages

Subscribe:

sobota, 2. januar 2016

2016

Zaključili smo še eno leto in vstopili v novo, z novimi priložnostmi in trenutki za ustvarjanje spominov.

Ne verjamem ravno v zaobljube tipa "novo leto - nova jaz", vendar pa se mi zdi čisto v redu če si zastavimo cilje, ki jih želimo doseči. Tak dan je lahko vsak, če nam je novo leto večja spodbuda pa še toliko bolje.


Foto: Boti
Ko sem bila mlajša sem si vsako leto pisala zaobljube, ki so nato po manj kot enem mesecu propadle. Zdaj že nekaj let tega ne delam več, saj si čez celo leto pišem cilje - večje in manjše - ki jih želim doseči. Če mi uspe, super. Če ne, vztrajam naprej.

Za letos imam samo en seznam, ki sem ga našla na internetu in mi je všeč:

1. Get more sleep
2. Drink more water
3. Get more exercise
4. Read more
5. Get more organized
6. Clean more often
7. Explore more
8. Relax more
9. Have more patience
10. Forget doin 'more'
Just try your best

Na spodnji fotografiji so utrinki mojih 9 najboljših fotografij iz instagrama.

Zastavila pa sem si tudi izziv, da bom vsak dan objavila eno fotografijo na instagramu. Tako bom zbirala spomine in si iz najboljših fotografij morda kasneje izdelala tudi knjigo spominov. To je lep in zabaven način, da v vsakem dnevu najdemo nekaj lepega :).

Pa vi, ste si napisali seznam zaobljub? :) 

1 komentarji :

S. pravi ...

Tukaj se strinjam, novo leto novi jaz- nemogoče :D Je pa fajn si zastavit majhne cilje in želje :) Tudi jaz imam cilj izven vikenda objaviti eno fotografijo na dan na insta, pa se mi zdi tako nemogoče :D
xx
SASHA

Objavite komentar