Pages

Subscribe:

ponedeljek, 7. december 2015

Baby it's cold outside

Hello December!
Please be good to me ;).
Utrinek z lanskoletnega predbožičnega izleta na Dunaj. Okraski s stojnice na božičnem sejmu.
Vstopili smo v zadnji mesec letošnjega leta in hkrati najbolj prazničen mesec. V pričakovanju božiča in novega leta se bomo veselili, družili s prijatelji in odštevali dneve. Kljub temu da trgovine vsako leto začnejo z okraševanjem prej, mi letos to ni toliko nadležno, ampak mi je kar všeč. Vsaj zdaj, decembra, sem že v pričakovanju praznikov, vse lučke in okrasitve pa k temu samo še pripomorejo in me pripravijo k razmišljanju o tem, ali naj smrekico postavim že kaj prej (tradicionalno jo namreč postavljamo 24. decembra).


S prijatelji že planiramo obisk Ljubljane, ogled lučk in "kuhančka", razmišljam pa tudi že o nakupu daril, ki bodo družino pričakala pod smrekico. Odločila sem se, da bom letos namesto stvari, ki jih ne potrebujejo kupila vsakemu kakšno malenkost, ki mu pride prav in pa kaj naredila tudi sama. Pričakujte nasvete in fotodokumentacijo ;).

Stojnica na Dunaju
V tem čas sem seveda podlegla tudi vplivu vlogerk, ki jih spremljam (vse imajo že okrašena stanovanja, ...) in tako si pripravljam playliste z božično glasbo in sezname božičnih filmov, ki jih bom pogledala do božiča.

December se mi namreč zdi popoln za to - čaje, vroče čokolade, kavice ob prijetnih filmih, s toplimi, najbolj fluffy nogavicami in mehkimi odejami. Medtem ko je zunaj mraz, lahko preživljamo mirne večere na toplem. :)
Pa vi, kaj vam je najbolj všeč pri decembru? :)






0 komentarji :

Objavite komentar