Pages

Subscribe:

nedelja, 8. februar 2015

MustVisit: Krtina D'Ampezzo

Za najino peto obletnico me je dragi peljal na večerjo. Tako sva se včeraj odločala, kam bova šla in po kratkem premisleku, sva se namesto že poznanih restavracij v okolici odločila za nama nepoznano - Krtina D'Ampezzo. Lučaj ali dva stran od Moravč, natančneje v Imenjah, se nahaja ta italijanska restavracija. Že ko sva vstopila, naju je presenetil prijeten ambient. Prostor ni "prenatlačen", mize so smiselno razporejene, prostora pa je ravno dovolj za prijetno večerjo brez prenatrpanosti in prezasedenosti osebja.


Dobila sva prostor zraven kamina, postreglo pa naju je prijetno osebje. "Najina" natakarica je bila prijazna (a ne prisiljeno ali priliznjeno), dala nama je dovolj časa za  odločitev in nama svetovala, če je bilo to potrebno. Nasvet za vino sva upoštevala in tako naročila muškatno vino (želela sem nekaj bolj sladkega) - bilo je odlično. Brez naročila sva dobila bruskete s paradižnikom in tuninim namazom. Za predjed sva naročila lignje v pikantni paradižnikovi omaki - dobila sva porcijo, ki je bila za oba več kot dovolj, skupaj s popečenimi kruhki z rožmarinom. Malce pikantno, ampak zelo okusno. Za glavno jed sem naročila špinačne raviole z omako štirje siri, moj dragi pa je izbral goveji zrezek z belim vinom, sirom in pršutom (za prilogo pa namesto krompirja pečeno zelenjavo), poleg tega sva naročila še eno solato. Za sladico sva si privoščila panakoto z gozdnimi sadeži. :)


Torej vino, meni je bilo res super. Sama nisem ravno ljubiteljica vin, tako da je bilo tole pravo odkritje. Vino je zelo sladko, vsebuje malo mehurčkov in je meni osebno tako všeč, da sem brez problema popila cel kozarec (1dl, navadno imam po dveh požirkih dovolj :P). Bruskete z namazi so bile super. Predjed je bila količinsko velika, oba sva si jo razdelila in je imela več kot dovolj. Za moj okuse je bila malo prepikantna, sicer pa so lignji super dodatek. Glavna jed - všečna. Sem ljubiteljica testenin in sirove omake, tako da je bilo to idealno zame. Zelo nasitno! Tudi fant je bil nad svojim izborom zelo navdušen. Sladica naju je prevzela, tako lepo pripravljena, da sva jo s težkim srcem načela :).

Torej, če zaokrožim. Nad vsem sva bila navdušena. Postrežba je super, nihče te ne priganja in imaš več kot dovolj časa da se v miru odločiš, kaj bi izbral. Šef (ki kuha) redno hodi naokoli in se sam prepriča, kako je hrana všeč gostom - velik plus. Tudi cene so več kot solidne.
V ozadju igra italijanska glasba, prostor sam je zelo prijeten, lepo opremljen in ne preveč fancy.
Kar me je pe posebej presenetilo je to, da sem po koncu večerje dobila vrtnico! Moški del osebja vsaki gostji prinese vrtnico. Meni se je zdela izredno lepa gesta, ki je še popestrila večer. :)

Vrtnica, ki sem jo dobila na koncu :)
Midva komaj čakava, da prideva sprobat še ostale dobrote! :),

0 komentarji :

Objavite komentar