Pages

Subscribe:

torek, 9. december 2014

Crazy weekend

Prejšnji teden je minil noro hitro... No tako kot vsak od začetka novembra naprej. Čas kar leti, prazniki se približujejo, na faksu pa nam nalagajo eno nalogo za drugo, en datum za drugim. Zanimivo, da čeprav nimamo izpita pri nobenem predmetu v tem semestru, so vsi kolokviji januarja... Halo!?  --> To je isto kot izpit! Ker sta mi dva predmeta ostala še od lani, oba plačljiva, me skrbi vse to kopičenje dela. V naslednjem semestru pa me čaka še več predmetov, tako da se moram vseh rešiti v tem... Slepa ulica...

Torej, vikend. Z društvom smo odšli na motivacijski vikend in bilo je res noro. V soboto zjutraj štart v Ajdovščino, tam najprej delavnica Teambuildinga. Po kosilu smo se razdelili v dve delavnici - Fundraising in Project management (kjer sem bila tudi jaz). Delali smo na konkretnih projektih, kar je bilo res fino, saj smo dejansko naredili plan nekega dogodka tako kot bi bil. Realen, ne teoretski, tako kot večina stvari na našem faksu. V nedeljo smo imeli še delavnico Feedbacka, ki je prišla kot naročena. V soboto pa sem spustila še neformalni del - druženje. Najprej je bil na vrsti krst novih članov, nato pa je sledil večerni program - upravni odbor je organiziral igre in bilo je res zabavno. Od iskanja najbolj domiselnih stvari po domu, do kočijaža in "flip the cup". Najlboljša pa je bila tema - bili smo razdeljeni v skupine, jaz sem bila pri jelenčkih :D. Po vseh igrah je sledil žur do jutranjih ur in nato dokaj zaspano udejstvovanje na zajtrku in delavnici. Bilo je zelo zabavno in sproščujoče, brez obvez in "sekiranja", ravno to kar sem potrebovala. Po popoldanskem prihodu domov v nedeljo me je čakal še naš musical Pepelka, nato pa sem zaspala kot ubita. Kaj naj rečem, žuranje je utrujajoče :P.

Jelenčice pred zabavo ;)


V bistvu se je cel vikend začel obetajoče, pred predavanjem sem kofetkala z Boti, nato govorila z mojo najboljšo prijateljico, šla na trening, ki je bil top in me je poživil. Ko sem prišla domov, pa je Miklavž prinesel darila, potem pa je sledilo še pakiranje. Edina malce neprijetna stvar je ta, da sem za Miklavža dobila tudi toliko sladkarij, da ne vem kaj naj z njimi. Po 9 dneh vsakodnevne telovadbe (30 dnevni challenge, moj absolutni rekord!!) je šlo vse v nič z vsem cukrom čez vikend. Ta naval pa se seveda danes še ni ustavil (ne moreš pustiti medenjakov, ker se lahko posušijo... :D ). Razveselila pa me je še ena ocena pri novinarstvu, saj sem za pisni izdelek dobila 9!  *happydance* Očitno bom vsaj en predmet uspela imeti nad 6 :P.

In pa eden mojih (mnogih) all time favorite komadov iz filma, ki ga bom kmalu predstavila (sanjam da bi enkrat zaigrala ta prizor, ker je res top!!) ... You're the one that I want! :D

P.s. Prijavila sem se za prakso v zavodu, kjer rabijo pomoč na področju PR. *fingerscrossed* da sem sprejeta in da dobim kaj izkušenj na področju, ki ga študiram :D

0 komentarji :

Objavite komentar