Pages

Subscribe:

sobota, 8. november 2014

Halloween, 4. november...

V zadnjem tednu je bilo zelo pestro.Veliko dela imamo za faks, še posebej zabavno pa je iskati strokovne vire za seminarske naloge. Najdeš namreč veliko člankov, ampak do njih ne moreš dostopati, ker imajo vsi takšne ali drugačne omejitve.

Torej, za noč čarovnic sva z dragim šla ven v Ljubljano, skupaj s še nekaj njegovimi kolegi in njihovimi boljšimi polovicami. Bilo je kar zabavno. Naše križarjenje smo začeli v pubu Pod Skalco, nato šli v mehiško - Casa Mexicana, nato pa smo hoteli v diskača. Najprej Pr' Skelet, kjer je bila gneča, niso več spuščali noter. Nato smo se s taxiji zapeljali na Ljubljanski grad - tudi tam niso več spuščali noter. Nato smo šli nazaj v center, pred Topa... In uganite... Gužva :P. Tako smo šli nazaj Pod Skalco. Nekaj časa smo bli tam in jaz sem nekaj pred tretjo ugotovila da sem lačna. Zato sem se postavila v vrsto za Fast food. Gospodična je sprejela vsa naročila razen mojega, tako da sem 5 minut stala v vrsti kot budala, zato, da ji je potem šef rekel naj zaključi. Ona me je nato "prijazno" odslovila, čeprav sem stala v vrsti. Zanimivo, da 2, ki sta šla tja nekaj minut za mano, sta dobila hrano. Bila sem razočarana (in lačna :P),tako da vem da tja kar nekaj časa ne bom šla več. Po tem smo se odpravili domov, bili smo z avtom, tako da sem bila jaz Bob, kot bi rekli Belgijci :P (--> 0,00 driver)

Ena slikica tistega večera

Poleg faksa imamo veliko dela z društvom, saj se približuje naš največji dogodek, seveda sem v organizacijski ekipi. So excited! :)

4. novembra pa sem imela god. To je seveda primerna priložnost za veliiiiko čokolade :D. Z dragim pa sva "proslavljala" še v četrtek, ko sva imela movie night :).

Danes pa že naprej v Lukovico na nogometni turnir. Če imaš fanta nogometaša imaš veliko priložnosti za gledanje takšnega in drugačnega nogometa ;D.

Zabava pa nas tudi Tori, ki je uspela uničiti še 2 metli, rada je banane, mandarine... V bistvu vse kar imenujemo hrana :P. Venar nam res polepša dneve, saj se vsakega zelo razveseli, ko pridemo domov. Hočeš nočeš te takšna kepica, ki te je najbolj na svetu vesela, spravi v dobro voljo :). Poleg tega se rada tudi crklja - ampak samo ko ona hoče :D


To pa je Tori, ko "mandža" banano :D

Have fun and enjoy the video :P

0 komentarji :

Objavite komentar