Pages

Subscribe:

sobota, 15. november 2014

Piščanec v voku z zelenjavo

Danes sem za kosilo pripravila piščanca v voku z zelenjavo. Recept sem odkrila poleti, ga malo prilagodila in meni je jed res super. Ravno pravšnje kosilo :)

Potrebujemo:
Piščanec (jaz ga ponavadi dam vsaj 1kg, ker delam za celo družino)
paprika
bučke
korenje
por
sojina omaka
jušna osnova
začimbe (sol, poper, vegeta, čili ...)

Piščanca najprej narežemo - jaz ponavadi kupim file in ga nato narežem na kockice. V voku na olju najprej pražimo piščanca. Ko je pečen dodamo na kockice zrezano zelenjavo. Meni bučke super pašejo zraven, vendar jih ne dodam vedno, ker jih doma ne marajo vsi. Vsa zelenjava je torej po izbiri. Jaz dodam veliko rumene paprike in še malce korenja in pora. Ko je vse prepraženo, dodamo sojino omako, par kapljic (sama po sebi je ogabna, ampak okus pa naredi super) ter jušno osnovo in po želji zalijemo z vodo. Meni ni problem če je brez "omake", tako da bolj malo zalivam. Solimo, popramo, dodamo vegeto, in začimbe po okusu (čili :D ), ter mešamo. Je lahko za pripravo in kar hitro narejeno. Jaz dodam še kuhan riž kot prilogo, mi je najbolj za zraven :)


To je med pripravo, po koncu sem pozabila slikat ;)

0 komentarji :

Objavite komentar