Pages

Subscribe:

ponedeljek, 10. november 2014

MustRead:Volk in golobica

It all began with that one special book... Pred približno dvema letoma sem za Miklavža za darilo dobila knjigo, s katero se je začelo moje zdajšnje ljubiteljstvo zgodovinskih romanc - to je knjiga Volk in golobica, avtorice Kathleen E. Woodiwiss.

 Najprej kratek opis: Wulfgar, železni volk iz Normandije, na čelu nepremagljive vojske napade s severa kot uren in močan veter, da bi zahteval Darkenwaldske posesti in ljudi. Toda ponosna in lepa Aislinn ne bo nikdar klečeplazila pred strašnim zavojevalcem. Aislinn, plemkinja saksonske krvi, gori od sovraštva do mogočnega normanskega viteza, ki je uničil njen dom, in snuje maščevanje celo takrat, ko se ukloni nebrzdani strasti svojega sovražnika. Vendar ne pričakuje ognja, ki ga v njej zaneti njen drzni nasprotnik.

 To knjigo sem prebrala takoj, čisto sem "padla noter" in knjižni molj kot sem, seveda takoj poiskala še ostale knjige te avtorice. Danes sem prebrala skoraj vse, razen treh, ki še niso prevedene v slovenščino. Poleg tega imam večino kar doma :). Avtorica ima poseben slog pisanja, veliko opisovanja, njeni knjižni junaki so strastni in odločni. Njena dela so daljša, kar je meni zelo všeč. Je pa res, da če imam čas, vse knjige preberem v dnevu ali dveh, tako da dolžina knjige sploh ni pomembna, če padem v zgodbo mi ni več pomoči, dokler ne obrnem zadnje strani :P.

 Torej - ta knjiga... Seveda sem takoj "padla noter", zgodba se dogaja v 11. stoletju, že začetek pa je malce "krvav" - začne se namreč z bitko, s katero Normani osvojijo sakosnski dvorec Darkenwald. Tako pod njihovo ujetništvo pride tudi Aislinn, hči darkenwaldskega gospodarja. Ragnor, Norman, ki je mesto napadel, si seveda Aislinn (ki je lepotica) želi prisvojiti. V zgodbo se vplete Wulfgar, normanski pankrt, ki dobi oblast nad posestmi. Aislinn kmalu ugotovi, da je Wulfgar pravičen (in privlačen), ter se sčasoma vanj zaljubi. Na koncu tudi on ugotovi svoja čustva do nje, vmes so zapleti z Ragnorjem, ki Aislin ne more pozabiti, Gwyneth, Wulfgarjevo polsestro... Aislinn in Wulfgar dobita tudi otroka.

 Glavna junaka sta mi všeč, saj sta vsak po svoje zanimiva in imata posebne lastnosti. Wulfgar je "tipičen moški" primerek - pogumen, viteški, oh in sploh močen itd. Hkrati zavrača ženske (njegova mama ni bila ravno biser) in jih ima samo za določene stvari. Vse se spremeni z Aislinn. Tudi ona je trmasta, presunljivo lepa z oranžnimi lasmi in vijoličastimi očmi. Kljub temu, da Wulfgarja najprej zavrača, kasneje ugotovi, da ji je prirasel k srcu. Tako drug drugega neprestano ponižujeta, se spuščata v besedne dvoboje, njun odnos je buren. Vse je še malce bolj zapleteno, ker sta drugačnega mišljenja in porekla - Norman in Saksonka... Kljub vsemu pa se mi zdi, da je malce preveč opisovanja, saj sem dobila občutek, da je Aislinn za Wulfgarja večino časa le spolni objekt. Vedno misli na njo samo z vidika spolnosti, se mi zdi, da se potem tudi ljubezen v zgodbi preveč povezuje s tem. Da, na koncu ugotovi, da jo ljubi, ker ne more biti brez nje. Kaj pa prej? :P Aislinn po drugi strani je zabavna, ostra, vedno ve kaj odvrniti nazaj... Vendar se mi zdi, da bi lahko povedala še kaj več, kar si misli, saj se včasih kaj izgubi v kontekstu.

 Vendar, ker je konec koncev to "samo" knjiga... Ni potrebe po prevelikem analiziranju. :)

 P.s. Ne vem točno kaj pišem oz. bi rada, se še malo lovim pri tej tematiki. Tako da be patient and/or leave a comment with advice ;)

Till' next time

0 komentarji :

Objavite komentar