Pages

Subscribe:

torek, 4. november 2014

Rumove kroglice

Najprej za uvod. Malce naprej od Krtine se nahaja poletno gledališče Studenec, ki vsako leto, poleg mnogih gostujočih, nastopa tudi z avtorsko predstavo. Letos je bila to Veselica v dolini tihi, v kateri sem sodelovala tudi jaz. Glasbeno in plesno obarvana predstava je požela takšno navdušenje, da smo imeli večino predstav razprodanih, dodali pa smo še dva dodatna termina, ker je bilo toliko povpraševanja. Gledališče sprejme skoraj 1000 ljudi ;).

Moja knjiga z recepti, čeprav pomankljiva, vsebuje nekaj receptov, ki so preverjeno uporabni.
Tokrat bom delila recept za rumove kroglice. Delam jih enkrat na leto, v 4x količini, ko jih za rojstni dan nesem na Studenec (zato uvod (; ). Čeprav je priprava izjemno enostavna, sem dobila že veliko pohval :)

Torej:
20 dag Albert piškotov (jaz ponavadi kupim Merkatorjeve)
10 dag sladkorja v prahu
10 dag čokolade v prahu
25 dag margarine
4 (+)žlice ruma ;)
kokosova moka

Najprej piškote zmeljemo - jaz navadno uporabim mlinček, (ki zmelje bolje), čeprav je z mikserjem hitrejše. Nato v posodi zmešamo vse sestavine in z rokami gnetemo, dokler ne dobimo mase. To postavimo v hladilnik za minimalno 30 min. Ko se masa primerno ohladi začnemo delati kroglice. Jaz jih pomakam v kokosovo moko, pol pa jih naredim s pisanimi mrvicami. Polagam jih v majhne lističe (a la mafini, samo manjši), ker jih količinsko lažje dostavim in postrežem.

Torej, za Studenec sem delala tale recept x4, ampak to je res velika količina. Mislim da pride ven več kot 300 kroglic. Recept je simpl in vsakič "vžge".

P.S.: Rum...:D Da okus. Jaz ga dam malce več kot je napisano v receptu, po filingu, saj mi je všeč da se čuti okus :). Če bodo to jedli tudi otroci pa je količina, navedena v receptu dovolj. ;)

P.P.S.: Slikc žal nimam, ker vsako leto pozabim poslikat pladnje :D

4 komentarji :

Unknown pravi ...

To mora bit pa res dobro :D Mi jih sicer doma nikoli ne delamo, razen če ostane kaj mase od cake popsov dodamo še več ruma in jih povalamo v kokos :D

Butterfly pravi ...

Je ja :). Oo super. Jaz se pa cake popse spravljam delat že nekaj časa, pa mi še ni uspelo :P. sej je verjetno podobna masa? :)

Unknown pravi ...

je kar podobno ja, samo da je namesto piškotov biskvit. Potem ga razdrobiš na mini koščke, zmešaš z naprimer nutello, rumom in pomarančnim sokom.. Mora pa bit taka masa da je dost čvrsto, ne smeš pretiravat s tekočino (rum, pomarančni sok itd..)

Butterfly pravi ...

Aha, super. Zdej je pa že res čas da sprobam ;)

Objavite komentar