Pages

Subscribe:

ponedeljek, 27. oktober 2014

Books

Odločila sem se, da bom začela pisati seznam knjig, ki sem jih prebrala. Da ne pozabim, morda pa kdo dobi tudi kakšno idejo ;). Sicer sem jih prebrala že ogromno, ampak bom začela z zadnjo knjigo ki sem jo prebrala :)

1. Severni sij - odlična fantazijska knjiga. Prebrala sem jo že v osnovni šoli, vendar sem morala osvežiti spomin :). Ko začneš brati, ne moreš nehati dokler ne obrneš zadnje strani. :)
2. Živa zažgana - resnična zgodba o Souad, deklici iz Jordanije, ki zanosi in je zaradi tega kaznovana. Njena kazen je, da jo zažgejo. Kljub temu pa je to grozovito izkušnjo preživela in leta kasneje je nastala knjiga, v kateri je povedala svojo zgodbo.
3. Prava ljubezen (Jude Deveraux)* - zgodba, ki združuje romanco in skrivnostnost sveta duhov. Nisem je mogla odložiti, prebrala v enem dnevu od prve do zadnje strani :).

*Vmes sem prebrala že kar nekaj knjig, ki pa jih nisem vnesla. Večinoma zgodovinske romance od Stephanie Laurens, Julie Garwood, Kathleen Woodiwiss itd. :)

Nicholas Sparks - Ljubezen v steklenički
Preprosto čudovito. Knjigo sem kar pojedla... Čeprav mi konec ni bil ravno najbolj všeč, sem jo prebrala od prve do zadnje strani - takoj... Filma si še nisem ogledala in si ga (zaradi preveč nepotrebnih sprememb) verjetno tudi ne nameravam. :)

0 komentarji :

Objavite komentar