Pages

Subscribe:

ponedeljek, 20. oktober 2014

MustWatch: Charlie and the chocolate factory

Tokrat bom začela s filmom, ki ga priporočam v ogled. S fantom sem si ga ogledala (še enkrat) in mi je res všeč ;).

Čarli in tovarna čokolade

Čarli (Freddie Highmore) je reven fantič, ki po naključju uspe dobiti eno izmed petih zlatih vstopnic za ogled tovarne čokolade. Tako se z dedkom odpravi na čisto novo dogodivščino. V tovarni jih sprejme lastnik Willie Wonka (Johnny Depp), ki s svojo mero humorja Čarliju in ostalim otrokom razkaže tovarno. Zaradi raznih nepričakovanih dogodkov ostali otroci drug za drugim zapustijo ogled in na koncu ostane samo še Čarli, ki dobi največjo nagrado - tovarno.

Zelo skrajšan odlomek (ker sem zaspana :P ). Zgodba temelji na istoimenski knjigi Roalda Dahla, ki je (poleg mnogih drugih) napisal tudi Matildo. Tudi knjigo, seveda, priporočam v branje.

Still not interested? V njem igra Johnny Depp, ki znova dokazuje da je neverjeten igralec. Je zadosten razlog za ogled!? :D

Zgodba mi je zelo všeč, ker je nekaj posebnega. Nauči nas, da ni pomemben denar, in vzvišenost, ampak da največ štejeta iskrenost in poštenost. Čeprav je Čarli najrevnejši izmed otrok, je edini, ki je srčen, prijazen in dobrovoljen, spoštuje starše in stare starše in nikomur noče nič žalega. V glavnem lepa zgodba, še boljši film. :)

Skoraj polnoč je ura... in jaz zaključujem. Z minionom. I'm okay!* :D

0 komentarji :

Objavite komentar