Pages

Subscribe:

torek, 18. avgust 2015

Hitro kosilo

Ker se veliko učim, sem si danes naredila hitro pripravljeno in lahko kosilo. Podoben recept sem že objavila, vendar je tole hitrejša verzija samo z zelenjavo :)

Kaj sem delala? Zelenjavo v voku :)

Sestavine:
zelenjava (jaz sem uporabila tisto, kar imamo na vrtu - papriko, bučke in korenje...)
zelenjavna jušna osnova
sojina omaka
paradižnikov koncentrat
začimbe (sol, bazilika, šetraj,...)

Tokrat sem namesto olja uporabila kar maslo - segrela sem ga v voku, ko se je čisto raztopilo sem dodala korenje in nato še ostalo zelenjavo. Ko je bila zelenjava pripravljena sem dodala še jušno osnovo in par kapljic sojine omake, ter začimbe.
Zelenjava je poljubna, naslednjič bom dodala brokoli, por in še kaj. Priporočam, ker je hitro pripravljeno in zelo okusno :).

Korenje na maslu

Bučke in paprika

Končano kosilo :) 

0 komentarji :

Objavite komentar