Pages

Subscribe:

sreda, 14. oktober 2015

Kam bus - Kam?

Torej, verjetno lahko že po naslovu uganete, kaj je tema te objave. Naj najprej poudarim, da objava ni mišljena kot žaljenje ali kaj podobnega, je samo moje razmišljanje o trenutni situaciji. Povod za to pa je nedavni pripetljaj na postaji v Ljubljani.


Ko sem se vračala s faksa domov, sem v Ljubljani čakala avtobus. Ob dokaj točni uri sta se mimo pripeljala 2 avtobusa. Oba čisto polna. Eden je peljal mimo, drugi je ustavil, vendar ni sprejemal več potnikov. To ni tako nenavaden prizor, saj se kar pogosto dogaja. Nemalokrat sem se peljala domov v stoje, premetavalo me je, bilo mi je vroče, slab zrak, ... Vem da so ure, ob katerih gre ogromno ljudi na avtobus. Ampak ali obstaja kakšna rešitev? Morda še kakšen dodaten avtobus? Kam bus ima trenutno v teh koncih monopol in ideja, da bi LPP naredil linijo do Domžal, se mi zdi super. Zakaj? Ker bi si Kam bus malo "zbil" ego in začel bolj delati za dobro potnikov. Ne bi jim bilo več samoumevno, da vsi hodijo na njihov avtobus. Glede na to, da vsi plačujemo za prevoz, bi lahko omogočili tudi kakšen avtobus več ob najbolj zasedenih terminih. Nič se ne jezim, da ne bo pomote. To je nesmiselno, saj s tem ne bi ničesar spremenila. To so le opombe in opazke, ki so mi prišle na misel.

Zdi se, da oni nekako stojijo na mestu. Vidnih sprememb in napredkov ni, vozni redi so, z izjemo manjših izjem, isti že nekaj časa. Občutek imam, da so se kot podjetje nehali razvijati in stremeti k temu, da so še boljši in za svoje stranke naredijo še več. To namreč nobenemu podjetju ne bi smelo biti samoumevno :). Na faksu se zelo veliko pogovarjamo o tem in mislim da nam je že postalo logično, da bi se morali venomer razvijati, napredovati in predvsem ugotavljati zadovoljstvo strank. Raznorazne analize namreč niso tu samo za okras. Tako da bi lahko malce budgeta vložili v boljše (oziroma sploh vzpostavitev) komuniciranje z deležniki :).

In za konec - na ta deževen in hladen dan si privoščite skodelico čaja ali vroče čokolade. ;)

Čiv buc bav.

0 komentarji :

Objavite komentar