Pages

Subscribe:

ponedeljek, 26. oktober 2015

Mamma Mia!

V petek smo se z družbo ob 19. uri zbrali pred dvorano Tivoli, v pričakovanju muzikala Mamma Mia. Po vsej medijski pozornosti, ki jo je predstava doživela, nisem dvomila v to, da bo zelo dobra. Ni pa bilo dvoma tudi o tem, da si jo bom ogledala. Obožujem namreč Abbine pesmi, tudi film znam skoraj na pamet in tako sem se veselila prijetnega večera. Malo pa je k temu pripomoglo tudi dejstvo, da poznam nekaj nastopajočih.



Kot pričakovano je bila predstava odlična, čisto poseben čar pa je slišati pesmi v živo. Na začetku se moraš le privaditi temu, da so odpete v slovenščini. Zasedba je odlična, igralci se super ujamejo med seboj ... .  Predvsem pa mi je bilo všeč, da so nastopale prave plesalke. Že ob izbiri koreografinje nisem dvomila, da bo predstava tudi plesno dovršena, ampak kjub vsemu sem bila prijetno presenečena. Sama sem namreč vedno pozorna tudi na ta del predstave in zgodi se, da se na ples bolj kot ne pozabi, oziroma nastopajoči niso izurjeni plesalci in so zatorej tudi koreografije dokaj preproste. Tukaj pa je bil ples vključen kot skoraj enakovreden element in z navdušenjem sem spremljala super koreografije, ki so bile natrenirane in odplesane lahkotno.

Vsem, ki še niste videli predstave priporočam ogled! Definitivno se splača. ;)

0 komentarji :

Objavite komentar