Pages

Subscribe:

torek, 17. marec 2015

Delavnice

Torej kot sem mogoče že omenila (ali pa tudi ne), ta mesec poteka študentski kreativni natečaj freeŠn. Vse skupaj traja en mesec, sestavljeno pa je iz natečaja - izdani so briefi, lahko prijaviš svoje delo in se poteguješ za prakso v podjetju. Mene zelo zanima tekstopisje (pod okriljem Pristopa, nagrada je enomesečna praksa tam - hočeeeeem) in pa medijska strategija. Nisem se še prijavila, čakam da kakšna primerna ideja pade v mojo glavo :P.


Drugi del pa so brezplačne delavnice čez cel mesec. Udeležila sem se štirih in sicer vsebinski marketing, ki jo je vodil Nenad Senić, photoshop orodjarne s Pio Anžel, radijskega tekstopisja z Lenjo Faraguna in pa event managementa v Pristopu z Ano Lukanc.

Prejšnji teden sem bila na Radioaktivnih frekvencah - delavnici radijskega tekstopisja. Moram poudarit da je Lenja, ki je delavnico vodila, čista carica! Zna te zmotivirat in karkoli želi povedat, predstaviti na zanimiv način. Jaz sem definitivno poslušala od prve do zadnje minute. Poleg tega smo se preizkusili tudi v praksi. Ob poslušanju klasične glasbe smo si morali zamisliti dva radijska oglasa (brief smo dobili) ki smo ju nato, če smo želeli, prebrali in dobili povraten komentar. Ta del je bil zakon, saj imamo na faksu le redko (oz nikoli) možnost poslušanja tako dobrih predavanj, nasvetov in potem preizkus v praksi.

Da ne bom preveč filozofirala, bom navedla par vtisov iz delavnice.

"Če želiš biti uspešen, moraš biti najprej srečen in srčen."
"Tvoje delo se mora tetovirati v misli in srca ljudi."
"Give and you will get."
Ne razmišljaj "outside the box"... nauči se razmišljati "like there is no box"

In pa verjetno najbolj zapomnljiva in udarna izjava :P
"I love this shit." :)

Res je bilo super, upam da jo bom še kdaj imela priložnost poslušati..

Danes pa sem bila na Pristopu, na delavnici Event managementa. Me like. Me really like. Nasplošno mi je Pristop zakon (upam, da bom imela nekoč priložnost delati tam), ter sem bila danes prvič v njihovih prostorih. Ana, ki je vodila našo delavnico je bila prijazna, predvsem pa iskrena. Najprej smo se pogovarjali o organizaciji dogodkov, na koncu pa nas je čakalo tudi delo po skupinah. Dobili smo brief, nato pa si je vsaka trojica morala izmisliti dogodek. Ko smo na koncu to predstavljali, smo dobili realen feedback, kar mi je bilo zelo všeč. Lepo povedano kaj bi šlo čez in kaj ne.
Takšne priložnosti so res enkratne in jih ne gre zamuditi. Le redko imaš namreč priložnost poslušati nekoga, ki se z določeno tematiko poklicno ukvarja. Da ti pri tem še svetuje... ne škoduje :P

Another post wth no pictures, I know. I will make one that's a bit more colorful soon ;).

Do tedaj pa čiv buc bav :D


0 komentarji :

Objavite komentar